Systém online podpory

Nahlaste svůj problém online a my ho ihned začneme řešit

U nás se nemusíte obávat nedostupnosti, protože máme vytvořený systém na podporu (HelpDesk). Stačí se do systému přihlásit a založit nový požadavek a hnedka uvidíte, kdo na problému začal pracovat a v jakém je aktuálně stavu.

Bez stresu

Veškeré požadavky obratem řešíme a aktivně s vámi komunikujeme. Nemusíte se tedy bát, že budete bez podpory.

Požadavek s Prioritou

Každému požadavku můžete přiřadit důležitost (prioritu) a podle ní se řídí samotné workflow řešení požadavku. Čím vyšší priorita, tím více lidí na požadavku pracuje.

Garance dostupnosti

V případě chyby na webu se nemusíte obávat ztráty zákazníků jelikož po nahlášení požadavku se s vámi spojíme maximálně do 2 hodin a vše začínáme řešit.

Pojďte do toho s námi

    PROPOJME SÍLY

    Kontaktujte nás a společně vybudujeme úspěšný projekt